Klaudia Kuryłek

Klaudia Kuryłek – terapeuta integracji sensorycznej,
                                 pedagog, terapeuta ręki

Jestem certyfikowanym Terapeutą i Diagnostą Integracji Sensorycznej oraz Terapeutą Ręki. Ukończyłam również dwie specjalności: pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną oraz pedagogikę korekcyjną na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.

Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Na co dzień jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego. Moja praca została szczególnie doceniona przez rodziców zgłoszeniem do Plebiscytu Edukacyjnego w 2023 r. Zajęłam 1 miejsce w kategorii „Nauczyciel przedszkola w Warszawie„. Cały czas podnoszę swoje kompetencje, uczestnicząc w różnorodnych kursach i szkoleniach, które znajdują się w strefie moich zainteresowań oraz wzbogacają moją wiedzę terapeutyczną i pedagogiczną.

W swojej pracy zawsze dzieci stawiam w centrum. Zależy mi na ich wszechstronnym i nieustającym rozwoju. Do każdego dziecka podchodzę indywidualnie, dostosowując zadania do jego możliwości psychofizycznych. Na swoich zajęciach dbam o to, żeby dzieci czuły się bezpiecznie oraz o to, by mogły być z siebie dumne. Postępy dzieci są dla mnie największym sukcesem i motywatorem do dalszych działań. Bardzo ważne jest dla mnie nawiązanie przyjaznej więzi z dzieckiem oraz współpraca z rodzicami, która owocnie wpływa na rozwój dziecka.

Studia podyplomowe:

  • Integracja Sensoryczna – ukończone w Centrum Integracji Sensorycznej

Kursy i szkolenia specjalistyczne:

  • Wady Postawy Ciała – diagnostyka i terapia dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej
  • Terapia Ręki z elementami grafomotoryki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym
  • Diagnozowanie problemów i potrzeb edukacyjnych w przedszkolu i szkole
  • Dziecko z autyzmem w przedszkolu i szkole
  • Pozytywna dyscyplina w przedszkolu
  • Dyscyplina w grupie przedszkolnej
  • Trening umiejętności społecznych w codziennej pracy z dziećmi
  • Sensoryczna gotowość szkolna
  • Metody czytania – jak i jaki metodami nauczyć dzieci czytać
  • Dziecięca matematyka
  • Praca z dzieckiem agresywnym